Tajlandia - Kambodża

Tutaj proszę zadawać pytania dotyczące atrakcji turystycznych w Tajlandii, hoteli, przejazdów, co i gdzie zobaczyć i tak dalej.

Tajlandia - Kambodża

Postprzez akkicia » piątek, 3 sty 2014, 10:07

Cześć ;)

W lutym wybieram się z koleżanką na 2 tygodnie do Tajlandii, chciałyśmy zwiedzić jak najwięcej na wypoczynek przeznaczyć zaledwie kilka dni...od dawna marzy mi się Angkor Wat w Kambodży, z Bangkoku jest stosunkowo blisko, znalazłam połączenie kolejowe praktycznie pod samą granicę (16 km) tylko teraz pytanie co dalej? Stop? autobus? I co w Kambodży? Zawsze można wypożyczyć jakiś samochód terenowy na 2 dni, orientuje się ktoś w cenach...przyznam że to mój pierwszy wyjazd na własną rękę po za Europą:P i jestem zielona :D ALE ZMOBILIZOWANA !! Z góry dziękuję za odpowiedz.
akkicia
 
Posty: 7
Dołączył(a): piątek, 3 sty 2014, 09:51

Tajlandia - Kambodża

Postprzez somtam » piątek, 3 sty 2014, 11:18

Pociag do granicy , z BKK o 5 rano, mysle , ze to jedyny..(?). Od granicy jest duzo mozliwosci przejazdu do Siam Rep, bazy noclegowej dla Angkor Wat. Z hotelu tuk-tukiem do Angkor Wat ok. godziny. Powrot oplacasz z gory . Samochod napewno mozna wypozyczyc, ale po co? Linie autobusowe mocno rozbudowane. Prowadzenie jakiegokolwiek pojazdu , dla eurpejczyka jest zawsze duzym ryzykiem . W kazdej kolizji winny bialy, czyli ten ktory jest wyplacalny ;) .
somtam
 
Posty: 180
Dołączył(a): czwartek, 24 mar 2011, 07:27

Tajlandia - Kambodża

Postprzez momboxiaaa » piątek, 3 sty 2014, 12:08

Autobusami bez problemu dojedziesz. Ja byłem kiedyś to wlaśnie tak dojechaliśmy, a na prawdę warto!
Tutaj strona z poradami dla każdego.
momboxiaaa
 
Posty: 1
Dołączył(a): piątek, 3 sty 2014, 12:06

Tajlandia - Kambodża

Postprzez akkicia » piątek, 3 sty 2014, 12:42