Tajlandia po raz pierwszy.

Tutaj proszę zadawać pytania dotyczące atrakcji turystycznych w Tajlandii, hoteli, przejazdów, co i gdzie zobaczyć i tak dalej.

Tajlandia po raz pierwszy.

Postprzez Sztos » czwartek, 25 lut 2016, 13:06

Siema,
Wiem, że pewnie te pytania pojawiają się ciągle, ale jestem laikiem i z postów przeczytanych niewiele konkretów dla mnie wynika.

Chcę w tym roku jechać z dziewczyną do Tajlandii po raz pierwszy w życiu - we dwie osoby, na miesiąc (pomiędzy czerwcem, a wrześniem). Zdaję sobie sprawę, że w tym okresie w Tajlandii jest pora deszczowa, ale z tego co udało mi się ustalić, to nie jest aż tak uciążliwe jakby się mogło wydawać. Tu moje pierwsze pytanie - Czy to może jednak być bardziej uciążliwe, niż mi się wydaje? Nie chciałbym się ograniczać i zwiedzać na szybko.

Dodatkowo zastanawiam się nad ułożeniem planu podróży. Chciałbym, żeby Tajlandia była głównym miejscem mojego turystycznego voyage'u, ale chciałbym również zahaczyć o sąsiadujące Państwa. Tu moje pytanie, czy lepiej wg Was na początek - zakładając, że chcę zacząć w Bangkoku - obrać kierunek południowy: Bangkok - Siem Reap - Kuala Lumpur (jarają mnie tajskie wyspy w tym temacie) czy może jednak wschodni: Bangkok - Siem Reap - Hanoi (Chciałbym zobaczyć zatokę Ha-Long). Tu pojawia się drugie pytanie... Która opcja może być lepsza biorąc pod uwagę, że jestem tajskim gołowąsem? Każdy z tych szlaków wydaje mi się interesujący - czekam na opinie.

Wiem, że to pytanie jest troszkę zbyt ogólne, bo zaraz napiszecie, że wszystko zależy od moich preferencji, więc może do nich przejdźmy.

Nie chcę hoteli, spa, ofert all-excuse me. Chcę podróżować transportem publicznym, ewentualnie wypożyczyć samochód i korzystać z hosteli backpackerskich, bungalowów etc. Trzecie pytanie: Która opcja jest najciekawsza - patrz też rozsądna cenowo?