Nawigacja w dziale ""

Mapa Strony

Nowe rynki dla turystyki Tajlandii

Raport TNA na targach turystycznych w Singapurze sugerował, że turyści z Europy Wschodniej i Azji Środkowej płacą więcej niż ci z istniejących rynków.

A historia z Indii wskazuje, że odwiedzający z subkontynentu są zachęcani do specjalnych promocji, aby odwiedzić Tajlandię. Przez lata ludzie z krajów zachodnichtwierdzili, że są dużymi wydatkami - teraz Urząd Turystyki Tajlandii wydaje się błagać, że próbuje osiągnąć cele blisko 40 milionów odwiedzających.

Do TAT dołączyło 30 organizacji handlowych na targach ITB Asia 2019 w Singapurze. Rozdano produkty kokosowe, aby dać uczestnikom posmak tego, co Tajlandia może zaoferować. Ale kraje, do których obecnie kierowane są modne hasła, to kraje Europy Wschodniej i Azji Środkowej. Dodałyby one do dużych istniejących rynków, takich jak chiński. Tymczasem Times of India online poinformował o programie zatytułowanym „Fly Me to Thailand”.  Jest to prowadzone przez TAT we współpracy z Bangkok Airways - prezenty, przywileje i rabaty są obiecane Hindusom jadącym do Tajlandii. Jedną z takich zachęt jest kupon upominkowy Central o wartości 800 bahtów dla trzech podróżników.  The Times of India powiedział, że Tajlandia „zyskuje na popularności” dla obywateli z ich kraju.