Nawigacja w dziale ""

Mapa Strony

Zadłużenie w kredytach za miniwany publiczne

Prywatni operatorzy miniwanów, oferujący usługi między Bangkokiem a jego przedmieściami, zwrócili się do rządu o negocjacje z instytucjami finansowymi w celu przyznania im moratorium na zadłużenie na okres od trzech do sześciu miesięcy, ponieważ nie stać ich na miesięczne raty.

Pan Panya Lertngim, prezes Stowarzyszenia Pasażerów Van Operators, powiedział , że wraz z innymi członkami stowarzyszenia złoży petycję skierowaną do premiera Prayuta Chan-o-cha, prosząc o pomoc w zmniejszeniu obciążenia finansowego. około 24 000 bahtów miesięcznie, które zobowiązani są płacić firmom leasingowym. Twierdził, że operator minivana pasażerskiego zarabia teraz średnio 100-200 bahtów dziennie, ponieważ z powodu pandemii COVID-19 prawie nie ma pasażerów, dodając, że wielu pasażerów przesiadło się na pociąg elektryczny Green Line, między Mo Chit i Khoo Khot za pośrednictwem Saphan Mai, która uruchomiła bezpłatną wersję próbną. Panya powiedział, że około 100 000 pasażerów zwykle korzysta z samochodów dostawczych dziennie, ale liczba ta znacznie spadła podczas pierwszej epidemii COVID-19 w zeszłym roku, stopniowo wracając do około 60 000 dziennie do końca grudnia, kiedy nastąpił drugi wybuch epidemii, a średnia liczba pasażerów spadła. do zaledwie 1000 dziennie. Każdego dnia między Bangkokiem a jego przedmieściami kursuje od 2500 do 3000 takich pojazdów we współpracy z Bangkok Mass Transit Authority, jedynym operatorem miejskich usług autobusowych. Ostrzegł, że bez pomocy rządu wielu operatorów będzie musiało zwrócić swoje pojazdy firmom leasingowym lub pozwolić na ich przejęcie co może wiązać sięz licznymi bankructwami tych podmiotów.