Nawigacja w dziale ""

Mapa Strony

Jakie szanse na powrót w branży turystycznej

Tajlandzki przemysł turystyczny i turystyczny przyczynia się bezpośrednio do szacunkowego 12-14% PKB, podczas gdy rozszerzony i nieformalny wkład prawdopodobnie wynosi 20% lub nieco więcej. Ważniejsze dla tego odsetka jest to, że turystyka jest obliczem kraju, który jest obecnie drugą co do wielkości gospodarką w Azji Południowo-Wschodniej. Tajski uśmiech to globalna ikona i symbol narodowego charakteru.

Turystyka jest istotną częścią gospodarki Tajlandii. A gdy kraj wyłoni się w świecie post-Covid, powrót turystów do kraju będzie istotną odskocznią dla reszty tajskiej gospodarki. Żadna z tych czynności nie będzie automatyczna ani łatwa, ponieważ podróże międzynarodowe zostały poważnie zakłócone i ich odzyskanie zajmie miesiące, prawdopodobnie lata. Ale kiedy tu dotrą, zarówno jako podróżnicy krajowi, regionalni, jak i międzynarodowi, decyzje dotyczące miejsca pobytu będą teraz kształtować według nowych kryteriów.

 

Najważniejszym problemem, przed którym stoją tajlandzcy operatorzy i właściciele hoteli, jest ponowne uruchomienie krajowego silnika gospodarczego, który obejmuje turystykę. Z gruntu dzisiaj najostrzejszą prawdą jest to, że najwyższy czas, aby hotelarze zmienili swoje obecne nastawienie na koniec świata. Muszą przestać wpadać w bezdenną pułapkę desperacji i emocjonalnej rozpaczy, które tworzą aurę przemysłu jako bezradnej ofiary. Wyjdź z Sandmana i wejdź do Marvela.

Po pierwsze, hotele muszą zmienić narrację. Droga do ponownego otwarcia zahamowanego modelu gospodarczego Covid-19 w Tajlandii staje się jasna, ponieważ krajowa krzywa przypadków wirusów statystycznie zmierza w kierunku płaskiego terenu. Nauka ma znaczenie. Ale oczywistym i obecnym niebezpieczeństwem jest to, że rząd musi przejąć kontrolę nad dźwigniami ożywienia gospodarczego, w przeciwnym razie szkody dla siły roboczej w kraju będą jeszcze trudniejsze i spowodują tragiczne konsekwencje.

Ale kiedy przechodzimy do nieznanego trybu post-wirusowego, przemysł hotelowy zapomniał, jak się uśmiechać i stracił swoją prawdziwą esencję, samoocenę i ma ona kluczowe znaczenie jako brama do Brand Thailand.

W nadchodzących dniach i tygodniach hotele będą musiały patrzeć w przyszłość, a nie być w przeszłości. Ścieżka odbudowy turystyki bez wątpienia rozpocznie się na poziomie krajowym, a następnie przejdzie w podróże międzyregionalne. Hotele i operatorzy muszą uczyć się i dostosowywać do nowego systemu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa na wszystkich poziomach doświadczenia - goście, personel, lokale i zaopatrzenie. Nie ma tu skrótów i przygotowanie tych procesów musi być wykonane dzisiaj, ponieważ jest to trudne zadanie.

Ale równie ważna dla planowania jest fakt, że preferencje dotyczące podróży w niedalekiej przyszłości będą oparte na nowych kryteriach. Można sobie wyobrazić, że potencjalni goście, na których kiedyś miał wpływ TripAdvisor, podejmą decyzję o podróży w oparciu o opinie i obawy dotyczące bezpieczeństwa osobistego, standardów i higieny.

Obecnie Urząd Turystyki Tajlandii pracuje według Ministerstwa Zdrowia Publicznego nad zestawem nowych standardów w ramach Administracji Bezpieczeństwa i Zdrowia. Regionalnie Zarząd Turystyki Singapuru podjął program kontroli zdrowia dla hoteli i ośrodków turystycznych. Program przeprowadzi audyt 570 hoteli i miejsc w ciągu następnych sześćdziesięciu dni.

Aby tajlandzka gospodarka turystyczna mogła się ponownie uruchomić, musi zrozumieć, że musi odzyskać odwiedzających. Nie tylko magicznie powrócą. W Azji nie brakuje wyborów, a rzeczywistość jest zależna od ceny, prawdopodobnie biorąc pod uwagę wewnętrzne szkody dla przedsiębiorstw na wszystkich rynkach.

Dla tych, którzy mówią „zmierzamy w nieznane terytorium”, pojawił się nowy czarny charakter o nazwie „czynnik strachu”. W rzeczywistości wkroczyliśmy w nowy cykl biznesowy i możemy się trochę nauczyć z historii. Weź 11 września, a potem pojawi się strach przed lataniem. Bezpieczeństwo, bezpieczeństwo i standardy zostały wdrożone, aby zarówno uniknąć powtarzających się incydentów, jak i wzbudzić zaufanie podróżujących. Tak, linie powstały i podróże trwały dłużej, ale dowiedzieliśmy się, jak ważne jest podróżowanie w ramach naszego stylu życia biznesowego i rekreacyjnego. Pomaga określić, kim jesteśmy. W skrócie, czy to 11 września, czy Covid-19, to też minie.

Dla sektora hotelowego i turystycznego pilnym zadaniem jest rozpoczęcie planowania ponownego otwarcia i rygorystycznego sprostania nowym wyzwaniom rynkowym. Przestań się zastanawiać nad tym, co się stało, i idź dalej. Turystyka i hotele to pole marzeń, a rzeczywistość jest taka, że ​​je zbudowaliśmy i wrócą.

Najważniejszą dziś mantrą musi być to, że hotele i podróże muszą powrócić jako superbohaterowie. Muszą zrozumieć znaczenie tej twarzy i uśmiechnąć się do swojego kraju, miejsc pracy i źródeł utrzymania, jakie zapewnia przemysł, i podejmują kroki w kierunku powrotu do pracy, gdy tylko będzie to bezpieczne. Patrz na resztę 2020 roku i później nie ze strachem, ale z walką i determinacją. Tajlandia, czas wracać w drogę i wracać do biznesu.