Fach napisał(a):Dlaczego ciagle sie uchylasz od odpowiedzi ?
Fach napisał(a):Kompletnie nie rozumiem tego akapitu.
"Przypadkowo"
historyjka jest nieobiektywna.
To tak jak bym Cię wyzwał do biegu na 100 m, z tym jednym szczegółem, że Ty musisz skakać na 1 nodze, a ja biegnę normalnie. Absurdalne?Tak samo jak ta historyjka i próba zmuszenia mnie do brania w tym udziału.
"W tym ambaras, żeby obie strony chciały na raz..."a mnie jakoś udział w takich ustawionych pod Ciebie "grach", nie interesuje.
Takie trudne do zrozumienia?
Fach napisał(a):A wiec odpowiesz na moje 2 pytania czy nie ?
Po raz kolejny powtórzę:
zimbru napisał(a):Po co mamy operować na jakiś wydumanych opowiastkach, gdy mówimy o konkretnym przypadku?
Dlaczego nie chcesz rozmawiać o FAKTACH, a wolisz HISTORYJKI?Wg. mnie FAKTY przeczą Twojemu oglądowi na tą sprawę, dlatego wolisz się przenieść w świat fantazji(historyjek).
rewola napisał(a):Czy ja cie obrazalem
W pierwszym poście tego tematu, zarzuciłeś mi uprawianie demagogii. Liczyłeś że po takim wejściu, będzie między nami "słodko"?
rewola napisał(a):nie wiesz jak dziala i co to jest TAWS
Również lubisz wyrwać z kontekstu, a było on następujący, zapytałeś dlaczego TAWS "wył" non stop:
"TAWS to amerykański system ostrzegania przed niebezpiecznym zbliżaniem się do ziemi; w Smoleńsku niezbyt przydatny,
bo w jego bazie nie było danych tego lotniska"
http://wyborcza.pl/1,76842,7964614,Sten ... lotow.html.....a wtedy "krzyczy" on PULL UP. O to TYLKO pytałeś, a ja odp.
rewola napisał(a):cos powiedzialem jak nie znales podstawowej informacji o tym jakie minima mial pilot
Tak?
"Warto zwrócić uwagę, że
piloci ustawili alarmy na radiowysokościomierzu na wysokość decyzyjną, czyli na 100 metrów, a później włączyli autopilota, który sterował ciągiem silników. Pierwsza czynność odbyła się już o 8:10, o czym świadczą poniższe zapisy ze stenogramów"
http://www.blogpress.pl/node/4479"3. Aby nie przelecieć punktu decyzyjnego (nie zejść dużo poniżej 70m) pilot ustawił na radiowysokościomierzu próg alarmu 65m. Pierwotnie ustawiono wartość 100m ale ponieważ wysokość decyzyjna z karty była niżej, to ustawiono ograniczenie od dołu czyli 5m poniżej wysokości decyzyjnej."
http://forum.gazeta.pl/forum/w,1157,119 ... z.html?s=1rewola napisał(a):2pilot (zgonie z instrukcja z 36p) moze wydac rozkaz odejscia?
Wyjątkowo gdyby 1 pilot nie mógłby tego zrobić. A jak było w tym konkretnym przypadku?
rewola napisał(a):Nie uwierze w to, ze nie wiesz o co chodzi. Dostales caly opis sytuacji z lotu nad Gruzja, lacznie z notatka sluzbowa. Swiadkiem calego tego wydarzenia jest drugi pilot. Czlowieku! Co chcesz wiecej! Analizy psychologicznej drugiego pilota?
To raczej, domena fanatyków mitycznych nacisków i presji psychologicznej, wywieranych przez Kaczora na pilotów tutki
A Ty znów nie zrozumiałeś mojego pytania
Pwtórzę: jakie konsekwencję spotkały 1 pilota?
rewola napisał(a):Na to musze odpowiedziec - I wlasnie, ze mamy w "szeregach" czytaj zwolennikow takich jak ty i kilku innych z takimi tekstami (patrz powyzej interpelacje poselskie) - przegralismy wybory prezydenckie, samorzadowe i przegramy sromotnie parlamentarne... Mam nadzieje, ze zrozumiales...
+
Zaiste, wyborca PiSu i Kaczora itd a łyka jak młody pelikan, zmanipulowaną wersję katastrofy autorstwa Rosjan+PO, "przypadkowo" ciekawymi źródłami na jej temat jest urbanowe "NIE" oraz wkleja "na rozluźnienie"
wierszyki w 100% obarczającą winą za nią Kaczorów
Wiem, wiem:
rewola napisał(a):zebym nie byl posadzony o jakies sympatie polityczne z PO czy innymi "wrogami" Zimbru, to byl pierwszy link ktory pojawia sie w googlu po wpisaniu frazy :"Nam leciec nie kazano'
"Boże chroń mnie przed takimi przyjaciółmi, bo z wrogami sami damy sobie rade"
rewola napisał(a):Co do faktow to poza obrazaniem innych, jeszcze zadnych nie podales
To pisze człowiek, który dzięki mnie dowiedział się, o kluczowym dla losu śledztwa, odczytaniu komendy: ODCHODZIMY Protasiuka na 100 m
Ps. apel do admina: proszę o zwiększenie maksymalnej ilości używanych emotikonek